УВАГА!!!
Наказ № 82-ОД від 25.02.2022 Про оголошення канікул
Наказ № 83-ОД від 16.03.2022 Про введення простою та облік робочого часу в період воєнного часу
Наказ № 86 — ОД від 28.03.2022 Про організацію дистанційної форми навчання та виховання
Щодо організації освітнього процесу та тривалості 2021-2022 навчального року
1. Інформаційні матеріали «Психологічна турбота про дітей під час військових дій;
2. Всеукраїнський розклад (психологічні хвилинки);
3. Проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ» (групи психологічної підтримки для підлітків, для батьків, для психологів) — спільний проєкт Міністерства освіти і науки України, Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії та ГО «ВГЦ «Волонтер»;
4. Матеріали для використання в роботі, записи вебінарів, «Гаряча лінія», контакти психологів тощо.
Щодо підсумкового оцінювання
Державна підсумкова атестація 2022
Щодо переведення учнів на наступний рік навчання і видачі документів про здобуття освіти
Документи про здобуття освіти
Складено на підставі наказу МОН №290 від 01. 04. 2022 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року».
ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВСТУПНОІ КАМПАНІІ 2022 РОКУ
Структура навчального року 
Розклад уроків
Розклад проведення ДПА
Домашні завдання у школі: роз’яснення освітнього омбудсмена
Електронні версії підручників
Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році
З метою упорядкування літератури, що рекомендується для використання в закладах освіти, Міністерство освіти і науки України надає переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОН України від 09.08.2021 № 1/9-404):
- у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);
- у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/93BNko);
- у закладах загальної середньої освіти, де є класи (групи) з навчанням мовами національних меншин (http://bit.ly/2Wn1Goi);
- у закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами (http://bit.ly/21nbGsO).
Ознайомитися із зазначеними переліками можна за вказаними покликаннями.
Оцінювання здобувачів освіти школи І ступеня:
Оцінювання здобувачів освіти школи ІІ та ІІІ ступеня:
Наказ МОН України №1222 від 21.08.2013 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 1009 від 19.08.2016}
Критерії оцінювання досягнень учнів, адаптовані у закладі
Зовнішнє незалежне оцінювання
Ознайомитися з результатами ЗНО-2019 випускників ЗЗСО міста Лебедина можна за посиланнямРейтинг шкіл Сумської області 2021 року
Регіональні дані ЗНО-2020 ПОЧИНАЄМО ГОТУВАТИСЯ ДО ЗНО-2022 ДО ВІДОМА УЧАСНИКІВ ЗНО-2022 Для учасників пробного ЗНО ЗНО-2022: НА ЩО ВАРТО ЗВАЖАТИ, ГОТУЮЧИСЬ ДО ТЕСТУВАННЯОсобливості зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року
Особливості реєстрації на ЗНО-2022
Критерії оцінювання завдань відкритого типу на ЗНО
Як батьки можуть допомогти дитині підготуватися до ЗНО
Місія — зберегти нерви: золоті поради від Світлани Ройз
Особливості ЗНО 2022 (Вступники мають зберегти номер і PIN-код сертифіката ЗНО)