Сучасний навчальний кабінет – необхідна складова забезпечення якісного освітнього процесу в умовах нової української школи

05_rezultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на  2019 рік  23 квітня 2019 року на базі Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка проведено обласний семінар-практикум з теми «Сучасний навчальний кабінет – необхідна складова забезпечення якісного освітнього процесу в умовах нової української школи».

Учасники заходу –  44 заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Сумської області, серед них Ольга Безкоровайна, заступник директора школи.

Захід відкрила Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО, яка ознайомила присутніх із планом роботи обласного семінару-практикуму й висвітлила питання «Сучасний навчальний кабінет: вимоги до створення, оформлення, планування роботи».

Під час обласного семінару-практикуму  досвідом роботи з організації роботи навчальних кабінетів  поділилися з колегами заступники директора з навчально-виховної роботи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка: Ярошенко О.О., у виступі «Навчальні кабінети – освітні осередки НУШ: формула успіху вчителів та учнів»; Матузна К.В., у виступі «Основні вимоги до створення сучасної спортивно-оздоровчої бази в закладі загальної середньої освіти»; Корж Т.М., у виступі «Навчальні кабінети-музеї як меседж із минулого в майбутнє»; Дігтяр О.А., у виступі «Сучасне інформаційне забезпечення навчальних кабінетів – нові можливості для творчості в освітньому процесі».

Практичну частину обласного семінару-практикуму склали:

– майстер-класи вчителів початкових класів «Територія освітніх перспектив» – приклад максимального використання можливостей навчального кабінету НУШ», «Сучасні технології навчання в початковій школі» – модель упровадження всеукраїнського проекту «Розумники» (Smart Kids), «STEAM-освіта: креативний підхід до створення сучасного уроку»);

  • виступи з елементами заняття вчителів фізичної культури, хореографії «Упровадження модулів «Флорбол» та «Чирлідинг» під час проведення уроків фізичної культури», «Через створення естетичного середовища до гармонії та духовної краси кожної дитини»;
  • оглядові екскурсії до навчальних кабінетів-музеїв: кабінету української літератури – Музею Тараса Григоровича Шевченка, кабінету економіки – Музею грошей, кабінету історії – Музею українського козацтва;
  • практичні заняття за участі учнів та учасників обласного семінару-практикуму «STEAM-центр: додаймо трохи творчості до науки!», «Віртуальний кабінет інформатики: від створення до користування», «Освітні лайфхаки ефективного навчання іноземним мовам у лінгафонному кабінеті».

Проведені заходи сприяли формуванню в заступників директорів з навчально-виховної роботи управлінських та методичних компетентностей щодо створення й планування роботи сучасних навчальних кабінетів у закладах загальної середньої освіти, ефективного використання інформаційного навчального обладнання кабінетів з метою забезпечення якісного освітнього процесу в умовах нової української школи.

За підсумками роботи обласного семінару-практикуму учасникам надано методичні рекомендації.