Річний звіт про діяльність закладу

Звітування  керівників  здійснюється  з  метою  подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління  освітою, поєднання державного і громадського  контролю за   прозорістю   прийняття  й  виконання  управлінських   рішень, запровадження  колегіальної  етики  управлінської   діяльності   у навчальних  закладах,  що базується на принципах  взаємоповаги  та позитивної мотивації .

Завдання звітування:

—   забезпечити   прозорість,  відкритість  і  демократичність управління навчальним закладом;

—  стимулювати вплив громадськості на прийняття  та  виконання керівниками  навчальних  закладів  відповідних  рішень   у   сфері управління навчальним закладом.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду,  керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

І. Загальна інформація про школу:

Лебединська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 є колективною власністю Лебединської міської ради Сумської області. Будівля школи прийнята в експлуатацію 29 років тому, земельна ділянка, яка належить школі має площу 3 га.

Навчально – виховна робота у навчальному закладі:

За результатами навчально-виховного процесу за 2017-2018 н.р. 72 учні 1-х класів оцінювалися вербально, усі успішно опанували навчальну програму відповідно до Державного стандарту початкової освіти.

З 205 учнів 2-4 класів – на відмінно закінчили рік 39 учнів; а оцінки достатнього і високого рівня мають 152 учні – 74,1%

Середні класи – їх 10 – закінчили 298 учнів, а старшу школу 64 учасники навчально-виховного процесу. Кількість відмінників навчання – 52 учні, оцінки достатнього і середнього рівня мають – 189 чол. – 52,2%

За традиційним моніторингом успішності класних колективів маємо: серед початкових класів – перше місце посів 3-А клас – 9,29 б.;

2 місце — 2-А клас – 9,09 б.,

3 місце – 4-А клас – 8,87 б.

Серед середніх і старших класів І місце 11-А клас – 9,62 б.,

ІІ місце 5-А клас – 9,15 б.,

ІІІ місце 5-Б клас – 9,25 б.

Школу Іі ступеня закінчили 57 учасників навчально-виховного процесу; 8 з них, отримали свідоцтво з відзнакою це:

9-А клас:

Зміївська Дарина

Коровніченко Анна

Краснонос Анастасія

Ридляк Марина

9-Б клас:

Мелаш Аліна

Нездоймишапка Катерина

Парфило Інна

Ткаченко Олексій

У І (шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад в школі взяли участь 508 учнів – з 20 предметів. 124 учні брали участь у ІІ міському етапі олімпіад і здобули 37 призових місць:

І місць – 11

ІІ місць – 17

ІІІ місць – 9

9 учнів були учасниками ІІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін.

Переможцями стали:

  1. Ліщина Вадим – 11-Б клас – біологія 1 м., учитель Судніцина Л.М.
  2. Куценко Євгеній – 11-Б клас – англійська мова – 2 місце, учитель Харченко І.А.
  3. Соловей Альбіна – 10 клас – 3 місце два предмети – українська мова та література, вчитель Деменко В.Г., біологія, вчитель Судніцина Л.М.
  4. Коровнченко Анна – 9-А клас, 3 місце трудове навчання,, вчитель Івахнова О.М.

Цього року учні нашої школи Куценко Євген та Ліщина Вадим – стали призерами (ІІ і ІІІ м.) відповідно ІV Всеукраїнського рівня предметних олімпіад з базових дисциплін.

Учениця 4-А класу Степанова Олеся – здобула на обласному рівні ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, підготувала учитель Бендюг А.І.

Крім того, учні 3-4 класів стали переможцями Малих олімпіад з математики та природознавства серед учнів 3-4 класів.

З математики:

  1. Шульга Борис – І м., 3-А клас
  2. Вельбой Анастасія – ІІ м., 3-А клас
  3. Федина Ярослав – ІІ м., 3-А клас
  4. Попянош Михайло – ІІІ м., 3-Б клас
  5. Крижанівський Михайло – ІІІ м., 3-Б клас
  6. Степанова Олеся – ІІІ м., 4-А клас
  7. Мусенко Михайло – ІІІ м., 4-А клас

У командному заліку з математики вибороли команди учнів

1 місце – команда учнів 3-А класу, вчитель Вакуленко С.В.

2 місце – команда 3-Б класу, вчитель Ховрат К.А.

3 місце – команда 4-А класу, вчитель Бендюг А.І.

З природознавства: — 3-ті класи

  1. Кириченко Анастасія – 1 м., 3-Б клас
  2. Ільченко Анна – 2 м., 3-А клас
  3. Пізняк Поліна – 2 м., 3-А клас
  4. Головня Емілія – 3 м., 3-Б клас

4-ті класи:

  1. Степанова Олеся – 1 м., 4-А клас
  2. Мусенко Михайло – 3 м., 4-А клас
  3. Давидченко Іван – 3 м., 4-Б клас

У командному заліку з природознавства призові місця вибороли команди учнів:

3-х класів:

1 місце – команда 3-А класу, учитель Вакуленко С.В.

2 місце – команда 3-Б класу,  учитель Ховрат К.А.

Серед 4-х класів

1 місце – команда 4-А класу, учитель Бендюг А.І.

Учні школи: .Карпова Яна 11-Б клас, Сіробаба Захар, Утка Валентин та Бідний Максим – 8 клас 24.03.2018 р. брали участь у науково-практичній конференції «Перший крок у науку» для слухачів Сумського територіального віділення МАН України на базі Комунального закладу Сумської обласної ради обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю і були нагороджені Грамотами за зайняті призові місця. Двох учнів підготувала учитель Утка Л.В. та вчителі Вязова Т.В. і Алхімова О.О.

За підсумками ІІ семестру 2016-2017 навчального року в серпні місцяці рішенням педагогічної ради було призначено стипендію міського голови відмінниці навчання 11-А класу Борулько Анастасії.

У цьому році 10.01.2018 р. – таку стипендію призначено учениці 11-А класу Вельбой Інні, а 04.04.2018 р. – Куценку Євгенію (до кінця червня – ці учні обов’язково її отримають)

У школі традиційно було проведено 01.02.2018 року – свято знань «Інтелектуал року»,  переможцям якого стала учениця 9-А класу Зміївська Дарина.

Усі учні, що досягли високих результатів у різноманітних інтелектуальних конкурсах (разом з педагогами були відмічені адміністрацією школи) завдяки матеріальній підтримці батьківського комітету.

ІІ. Кадрова політика школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення освітнього процесу. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя – психолога, вчителя – технолога, вчителя – дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

У  2017–2018 н.р.  у школі працювало 46 педпрацівників. Усі вчителі мають відповідну фахову освіту.

ІІІ. Науково-методична робота

Головним показником творчої діяльності педагога є наявність педагогічних знахідок, ідей, що згодом утворюють педагогічний досвід. Передовий педагогічний досвід – важливий фактор підвищення педагогічної майстерності, розвитку творчої ініціативи вчителя, невичерпне джерело нового, прогресивного, жива творчість. Саме на розв’язання даного питання і спрямована діяльність підрозділів методичної роботи у школі.  У 2017-2018 навчальному році відповідно до річного плану, наказу №274 від 01.09.2017 року на рівні внутрішкільного контролю продовжується робота з вивчення  системи роботи вчителя інформатики Лойченко І.А. з теми «Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів на уроках інформатики» та узагальнюється досвід роботи вчителя музики Бубон О.М. з теми «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва». Питання «Про виявлення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду» розглядалося на нараді при директорові (Протокол №2  від 15.01.2018 )

Усна пропаганда ППД здійснюється у формі лекцій, доповідей, що читають самі педпрацівники на педрадах, методичних об’єднаннях, конференціях, семінарах, педагогічних читаннях.

Учителі школи є членами ММО, міських та обласних творчих груп, працюють у опорних школах. На базі школи діють опорні школи з викладання предметів у початкових класах (керівник вчитель-методист Вакуленко С.В.),  з вивчення іноземних мов (керівник учитель англійської мови Доценко Н.В.), Цивільного Захисту (керівник Бєлєскова Н.П.).

Протягом навчального року педагоги школи були активними учасниками міських семінарів-практикумів, брали участь у обговоренні актуальних питань, ділилися досвідом роботи з учителями: Утка Л.В. з питання «Ментальні карти на уроках мови та літератури», Звоновська О.М. з питання «Психологічна допомога учасникам НВП у забезпеченні реалізації завдань реформування початкової освіти», Дидишко Я.С. презентувала результати своєї діяльності. На базі  школи проведено обласний семінар  для методистів хімії, керівників м/о «Інноваційна діяльність учителя хімії», під час якого вчитель Алхімова О.О., заступник директора Бєлєскова Н.П. презентували досвід роботи з реалізації змістової лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток у позакласній роботі з хімії». Учасниками семінарів вироблені методичні рекомендації щодо впровадження передових технологій у щоденну практичну діяльність.

Учасниками-практиками Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сім’я – лоно культури людства» стали учителі початкових класів. Педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки  під час майстер-класу «Заповіді щасливої родини» представила  Бендюг Алла Іванівна – учитель початкових класів школи.  У ході творчої співпраці з однодумцями колективно створені заповіді щасливої родини. Автор майстер-класу презентувала свій досвід з питань родинного виховання, запропонувала різні види роботи з дітьми як під час навчального процесу, так і в позанавчальний час.

У рубриці «Перлинки педагогічної творчості» основні здобутки своєї педагогічної діяльності  з теми «Іграшка – радість дитинства» висвітлила учитель початкових класів Дидишко Яна Сергіївна.

У школі постійно працює «Школа молодого вчителя», яка допомагає у становленні молодим педагогам. У цьому навчальному році після адаптаційного етапу та Тижня відкритих дверей «Майстерня вчителя»(напрацювання демонстрували досвідчені колеги Деменко В.Г., Омельченко О.А., ін) молодим колегам запропонована така форма роботи як Тиждень «Як мені це вдається», під час якого Бардецький О.А., Дейнека Т.С., Вязова Т.В. та інші педагоги презентували свої досягнення у проведенні уроків. Плідно працювала школа передового педагогічного досвіду «Словникова робота як засіб формування мовно-комунікативної компетентності учнів» на основі досвіду вчителя вищої категорії Утки Л.В., працюють над розв’язанням  проблеми «Формування успішної особистості випускника шляхом компетентнісного підходу до вивчення предметів природничо-математичного циклу» учителі творчої групи.

Досвід роботи Івахнової Оксани Михайлівни, учителя образотвочого мистецтва, з проблеми «Використання елементів народознавства на уроках образотворчого мистецтва як засіб активізації творчої активності учнів» схвалений  радою міського методичного кабінету (протокол № 6 від 11.10.2016 р.), поширено (2017 р.) у практику роботи загальноосвітніх шкіл міста.

Інноваційний педагогічний досвід Бендюг А.І., учителя початкових класів, відзначений Центром нової освіти Івана Іванова під час Всеукраїнського конкурсу сучасних освітян «Умію учити».

Друкована пропаганда – це описання досвіду в спеціальних плакатах, буклетах, брошурах, статтях у педагогічних газетах та журналах, видання спеціальних збірників з досвіду роботи. Досвід учителів школи занесений до обласного анотованого каталогу публікацій з інноваційної діяльності                     ( Стеблянко М.О., Бендюг А.І., Шило Л.В.).

У поточному н. р. послабла робота педагогів з напрямку публікацій власних напрацювань у фаховій періодиці видавництва «Шкільний світ», «Основа».  Лише Бендюг А.І. стала призером конкурсу авторських рукописів від Науково-методичного журналу «Початкове навчання та виховання». А от інтернет-видання користуються більшою популярністю. Постійними дописувачами он-лайн видань є Тараспольська О.М., Шило Л.В., Дидишко Я.С., Калініченко А.В., Лойченко І.А., Безкоровайна О.В. Калініченко А.І. та Безкоровайна О.В. Відзначені грамотою і подякою (відповідно) за поповнення та формування освітнього простору бібліотеки авторських розробок «На урок».

Таким чином, питання виявлення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду у закладі є актуальним і  тримається на постійному контролі, адже досвід виробляється, формується, а не передається у спадок.  Його не можна передати з одного середовища в інше без активної дії того, хто його запозичує. Потрібно усвідомити провідну ідею, зміст будь-якого досягнення передових педагогічних працівників і творчо використовувати їхні методи та прийоми, з урахуванням конкретних умов.

  1. IV. Харчування

Харчування в закладі організовано відповідно до вимог чинного законодавства. Робота із обговорюваного питання ведеться на належному рівні. У школі видано накази щодо організації харчування  з визначенням відповідальних осіб за цією ділянкою роботи, розроблено режим і графіки харчування учнів. Відповідальна особа за організацію харчування  (Безкоровайна О.В.) веде облік дітей, які отримують безкоштовне харчування. Загальна кількість   —  630.       Харчуються  504. Відсоток  80%

1-4 класи 279 – 100%

5-9 класи  200 – 69%

10-11 класи  27 – 44%

Пільгові категорії

Діти-сироти, позбавлені  2 – 100%

Малозабезпечені  31 – 100%

Багатодітні 66 – 98%

Чорнобильці 5 – 100%

Інваліди 8 – 100%

Інклюзія немає

Переселенці 3 – 100%

АТО 3 – 100%

Наявне примірне двотижневе меню, погоджене управлінням держпродспоживслужбою, щоденне меню вивішене на видному місці. Заміна відбувалася (згідно актів) у зв’язку з невчасним постачанням продуктів, кліматичними умовами, тендерними процедурами, строками реалізації продуктів Ведуться картотеки страв, журнали бракеражу готової та сирої продукції, температурного режиму холодильного обладнання, огляду працівників харчоблоку на гнійничкові, кишкові захворювання, книги обліку харчових відходів та інші. Продукти отримуються згідно товарно-транспортних  накладних, маркувальних ярличків. Зберігання згідно з терміном та умовами, які указані на упаковці. Поставка продуктів харчування за графіком, затвердженим начальником відділу освіти виконкому Лебединської міської ради, 21.02.2018 р.

Працівники харчоблоку закладу дотримуються режиму харчування, технологічного процесу обробки продуктів (заготівля, зберігання сухих продуктів), вимог утримання приміщення для первинної обробки овочів.

У належному стані перебуває устаткування харчоблоків: наявні плити, виробничі столи, марковані обробні дошки, холодильна побутова техніка.  У закладі у достатній кількості є термометри для визначення температурного режиму в холодильних установках. Але є прилади, які не підлягають ремонту: холодильна камера, прилавок, марміт, посудомиюча машина, електрокип’ятильник 1 шт. , електроплита 1 шт. Забезпечення кухонним та столовим посудом близько 80 %, хоча і придбано 865тарілок,  270 ложок,  500 кружок.

На момент, коли проводилася перевірка відділом освіти, були виявлені недоліки, які на сьогоднішній день ліквідовані: вказано на наявність черги під час харчування 1-4 класів — організовано раціональне чергування учнів та учителів.

Питання організації харчування у школі слухається на засіданнях. Педрада: протокол №7 від 30.08.2017 року. Про організацію повноцінного харчування у 2017-2018 навчальному році

Нарада при директорові: протокол №№11,7 від 04.12.2017, 04.03.2018

  1. Про посилення контролю за якістю харчування здобувачів освіти у закладі
  2. Про стан якості харчування у школі, відвідування школи учнями пільгових категорій

Медична сестра веде контроль за технологією приготування страв, нею ж ведеться належна просвітницька робота за окремим планом. Миючі засоби та дез.засоби придбаваються за потреби.

У закладі проводиться належна робота з батьками щодо залучення дітей до харчування, що відзначено у річному плані у розділах:

  • Створення оптимальних умов щодо початку навчального року
  • Внутрішкільний контроль та управління
  • Виховна робота

Питання розглядаються на загальношкільних батьківських зборах: Протокол №2 від 04.12.2017.  Про здешевлення вартості харчування у вигляді благодійної допомоги у формі овочів, на класних батьківських зборах.

Інформація

про поповнення матеріально-технічної бази

їдальні та харчоблоку за період 2017 року

Поповнення матеріально-технічної бази у 2017 році

Назва закладу Назва Кількість Кошти міського бюджету Спонсорські (батьківські) кошти Загальна сума
СШ №7 Посуд:

стакани

тарілки

миски

кружки

 

50

200

300

300

 

575 грн.

3200 грн.

6000 грн.

6000 грн.

 

 

15775 грн.

Проведення поточних та капітальних ремонтів

Назва закладу Назва Капітальний/поточний ремонт Кошти міського бюджету Спонсорські (батьківські) кошти Загальна сума
СШ №7 Тістомісильна машина Зварка діжі 100 грн.  

 

 

 

1190 грн.

Картопле-чистка Заміна каменів 350 грн.
Жарильна поверхня Заміна пакетника 460 грн.
Холодильна шафа Ремонт  агрегату 280 грн.

Поповнення матеріально-технічної бази у 2018 році (планується)

Назва закладу Назва Кількість Кошти міського бюджету Спонсорські (батьківські) кошти Загальна сума
СШ №7 Виробничий стіл із нержавіючої сталі з нижньою поличкою 4 1 653 грн.  

10653 грн.

Електрокип’ятильник 1 9 000 грн.

V.Виховна діяльність в школі

Педагогічний коллектив школи працює над застосуванням системного підходу до організації виховної  діяльності. Зміст системи виховання  спрямований на формування в дітей особистісних рис громадянина України, які передбачають розвиток національної самосвідомості,  духовності, моральності, художньо-естетичних, правових, трудових,  індивідуальних здібностей і талантів. Плануванням охоплені всі напрями виховної роботи. Виховання молодого покоління – це не лише система цілеспрямованого й планомірного формування світогляду, ціннісних орієнтацій, почуттів, волі й характеру молоді, але й адаптація її в соціальному середовищі.

Пріоритети надавалися й попередженню дитячого травматизму, профілактиці правопорушень, злочинності, алкоголізму, наркоманії, тютюнопалінню. Позитивним результатом роботи є те, що на внутрішкільному  обліку та на  обліку у ВКМСД учні  нашої школи не перебувають.

Над реалізацією мети  і завдань виховної роботи в школі  у 2018-2018 навчальному році  працювали 8 класоводів і 2вихователі групи продовженого дня 1-4 класів, 13 класних керівників 5-11 класів,  педагог-організатор, практичний психолог, заступник директора з ВР.

На початку навчального року створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів гуртковою роботою, заняттями у спортивних секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них.

. Громадянське і військово-патріотичне виховання шкільної молоді забезпечується в школі через систему заходів, спрямованих на розуміння учнями свого громадянського обов’язку, формування в них патріотичних почуттів. Громадянський аспект виховної роботи у школі реалізовувався шляхом проведення Дня  козацтва,  Шевченківських  днів, заходів до Дня Соборності України, години спілкування з учасниками АТО, збір речей та продуктів для воїнів української армії на Сході. Команда школи посіла І місце в міському етапі  військово – патріотичної гри «Джура» та достойно представила місто на обласному етапі.

Класні керівники провели бесіди та виховні години в класах із відзначення державних свят, пов’язаних з історієюУкраїни та рідного краю: «Я люблю свою землю», «Мій рідний край, Україна, найкраще місце на землі».

Традиційними в школі є  уроки мужності до річниці визволення України,  та перемоги у війні1939-1945рр., участь в акції  «З Україною в серці»; Дні вишиванки; урочисті мітинги біля пам’ятників; виховні заходи до Дня пам’яті жертв голодомору; вшанування пам’яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС.

Морально-правове та превентивне виховання  учнів школи  реалізовувалося через проведення тижня правових знань, тематичних виховних годин,  батьківських зборів, лекцій для батьків. У школі постійно ведеться робота з попередження расизму, виховання толерантного відношення до людей.

Паралельно з класними керівниками індивідуальну роботу проводила психолог школи Звоновська О.І

Родинно-сімейне виховання  забезпечувалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей.

Метою напрямку «Формування здорового способу життя» є забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, попередження шкідливих звичок. У цьому  році закінчився підготовчий етап впровадження проекту «Попередження порушень постави». У 1-Б  введено курс хореографії, щодня учні виконують ранкову зарядку. Не забувають учні і про правила техніки безпеки. Команда юних пожежників школи виборола ІІ місце на районному конкурсі пожежних дружин, а команда «Юність» достойно представила школу на конкурсі «Молодь обирає здоров я»

Фізкультурно-масова робота посідає у школі особливе місце. Команди школи є активними учасниками і переможцями спартакіад, змагань з баскетболу, волейболу, легкої атлетики, футболу.

Низка різноманітних виховних заходів була націлена  на те, щоб викликати в дітей почуття радості, захоплення, подиву, виховувати в них естетичні смаки, розкривати нові таланти. Найяскравішими, цікавими для дітей стали родинні свята, присвячені Дню мами; новорічні свята, та День святого Миколая.

Глибокий зміст і високу активність у підготовці мали благодійні ярмарки «Барви осені» та Масляна.

Справжні таланти підростають у нашій школі. На протязі 5 днів тривав конкурс «7 школа має талант». Обрати переможців  було надзвичайно складно, адже кожен відбірковий день став справжнім святом.

Дні Європи в школі довели, що юні громадяни України добре знають історію, традиції і культуру країн Європи. Заключний концерт «Євробачення» став ще одним підтвердженням надзвичайних талантів наших учнів.

Учні та учителі школи активно беруть участь у творчих міських конкурсах. Чимало перемог маємо у пісенних та танцювальних змаганнях на рівні області та України.

У конкурсах соціальної реклами, новорічної іграшки, фотовиставках  роботи учнів школи посідають призові місця.

VII. Фінансово-господарча діяльність

Споруда школи потребує постійного ремонту

На виділені кошти міської ради у сумі 1 мн.200 грн. був перекритий дах школи. Все зібране сміття було вивезене спочатку силами працівниками школи, а потім міської ради. Всього було вивезено 22 машини і 13 причепів сміття.

  • перефарбували 4 поверх, 2 і 3 рекреація оббита листами МДФ, замінили на металопластикове вікно та двері, придбали стенди в хімію, бібліотеку;
  • завдяки спонсорській допомозі батьків 7-Б класу перефарбували 3 поверх, учні 10 класу: Мірошніченко О., Цирулік І., Безугла А., Бакум А., Ярошенко В., Оголь Сніжана, Інгефер І. а також учні 11-го класу: Кравченко Влада, Лебединська Анна оформили поверх відповідно до сучасних вимог, забезпечили інтернет для молодших класів, кабінет інформатики,
  • завдяки спільній праці заступника директора Безкоровайної О.В. та вчителів які працюють на 2 поверсі зроблено спортинй стенд біля спортивної зали, стенд біля кабінету Деменко В.Г. та Тараспольської О.М., учениця 11-Б класу Карпова Яна подарувала свої власні роботи нашій школі, придбали стенди для кабінету фізики, зробили капітальний ремонт актової зали, провели інтернет для кабінету молодших класів Калініченко А.В., відремонтували, підлогу спортивної зали, а також відремонутвали підсобне приміщення спортивної зали для зберігання спортивного інвентаря;
  • оформлення першого блоку, першого поверху Судніцина Л.М. та керівник гуртка Литовченко Т.П., заміна каналізаційний труб, заміна сантехніки. Пофарбували перші східці. Проведений інтертнет на перший поверх для майбутніх перших класів.

Придбали посуд для їдальні, ремонт холодильної шафи, заміна електроспиралі, заміна водопровідних кранів,  водовідливної труби

Завдяки коштам міської ради було замінено 18 метрів водогону в підвальному приміщенні.

Завдяки батьківським коштам ми маємо можливість пофарбувати спортивну залу, а також східці.

Завдяки батьківським коштам на протязі року було був забезпечений навчально-виховний процес в навчальному закладі.

VIII. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності пед. колективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом школи призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщені кілька стендів на теми безпечної поведінки. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорі.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, велася відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

ІХ. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів і працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів і вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює 1 медсестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування школярів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, і кабінет стоматолога, де працює лікар, котрий обслуговує дітей.

Щорічно на базі центральної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнюються списки учнів підготовчої, основної групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.

Працівники їдальні проходять медичні огляди двічі на рік.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей під час перебування в школі. Організація харчування учнів закладу регламентується Законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст. 22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами.

Х. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного  процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.