Фінансово-господарська діяльність

Звіт

про благодійні батьківські внески за листопад 2017 р.

Залишок коштів на 01.11.2017 р. : 8300 грн. 22 коп.

Надходження коштів: 10150 грн. 00 коп.

Витрати: 3765 грн. 65 коп.

№ п/п Витрати Сума

1. Господарчі потреби 146,00

2. Замок 129,00

3. Електроди 120,00

4. Печатки, відра 585,00

5. Грамоти 82,50

6. Заправка картриджа 200,00

7. Гофра 99,00

8. Монтажна піна 495,00

9. Футбольні м’ячі 500,00

10. Будівельні матеріали 266,50

11. Провідна миша 85,00

12. Мікрофон 125,00

13. Заправка автомобіля 99,00

14. Підтримка сайта школи 526,66

15. Миючі засоби 306,99

Залишок на 01.12.2017 р.: 11464 грн. 57 коп.

Звіт

про благодійні батьківські внески за жовтень 2017 р.

Залишок коштів на 01.10.2017 р. : 18261 грн. 24 коп.

Надходження коштів: —

Витрати: 9961 грн. 02 коп.

№ п/п Витрати Сума

1. Стенди для кабінету фізики 2180 грн. 00 коп.

2. Стенди для методичного кабінету 1203 грн. 00 коп.

3. Стенди для спортивного зала 1343 грн. 00 коп.

4. Труби для їдальні 79 грн. 00 коп.

5. Послуги інтернет 712 грн. 00 коп.

6. Заправка пальним 195 грн. 11 коп.

7. Медикаменти 198 грн. 80 коп.

8. Масло для газонокосилки 140 грн. 00 коп.

9. Будівельні матеріали 314 грн. 41 коп.

10. Господарчі потреби 94 грн. 70 коп.

11. Грамоти 37 грн. 50 коп.

12. Канцелярські товари 78 грн. 50 коп.

13. Плівка 185 грн. 00 коп.

14. Вікна і двері на 4 поверх 3200 грн. 00 коп.

Залишок на 01.11.2017 р.: 8300 грн. 22 коп.

Звіт

про благодійні батьківські внески за вересень 2017 р.

Залишок коштів на 01.09.2017 р. : 16859 грн. 97 коп.

Надходження коштів: 5750 грн. 00 коп.

Витрати: 4348 грн. 73 коп.

№ п/п Витрати Сума

1. Крейда 400 грн. 00 коп.

2. Заправка і ремонт картриджа 460 грн. 00 коп.

3. Електричний провід 943 грн. 50 коп.

4. Канцелярські товари 279 грн. 00 коп.

5. Секрет на замок 85 грн. 00 коп.

6. Фарба 38 грн. 00 коп.

7. Будівельні матеріали 294 грн. 80 коп.

8. Господарчі потреби 965 грн. 00 коп.

9. Витрати на паливо 883 грн. 43 коп.

Залишок на 01.10.2017 р.: 18261 грн. 24 коп.

 ВИКОНКОМ ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ 

20.11.2017                                              м. Лебедин                                               266 — ОД 

Про заборону збору коштів учасниками

навчально-виховного процесу

в навчальних закладах м. Лебедин

Керуючись статтею 53 Конституції України, на виконання вимог Законів України «Про освіту»,  «Про запобігання корупції», «Про благодійну діяльність та благодійні організації», постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.2000 р. № 1222 «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування», листа Міністерства освіти і науки України від 05.09.2013 р. № 1/9-608 «Щодо благодійних внесків», з метою попередження зловживань службовим становищем працівниками навчальних закладів м. Лебедин та представниками батьківських комітетів навчальних закладів, забезпечення конституційного права громадян на доступність та безоплатність освіти в комунальних закладах, забезпечення прозорості надходження і використання благодійних та спонсорських коштів та уникнення неконтрольованих зборів коштів з батьків у навчальних закладах міста

Н А К А З У Ю:

  1. Категорично заборонити збір готівкових коштів працівниками навчальних закладів, представниками батьківських комітетів та учасниками навчально-виховного процесу з батьків, учнів та вихованців для вирішення фінансових питань пов’язаних з покращенням матеріально-технічного забезпечення, проведення ремонтних робіт, відзначення ювілейних та святкових дат тощо.
  2. Покласти персональну відповідальність за вчинення протиправних дій щодо збору коштів у навчальних закладах м. Лебедин, відсутність звітування перед батьками чи приховування інформації про використання залучених благодійних коштів або отриманих матеріальних цінностей на керівників навчальних закладів м.Лебедин.
  3. Керівникам навчальних закладів:

3.1. Прийом благодійних внесків здійснювати виключно на добровільних засадах та у безготівковій формі на спеціальний рахунок навчального закладу з обов’язковим оформленням відповідної бухгалтерської документації згідно з  вимогами чинного законодавства України.

3.2. Вчителям-предметникам заборонити здійснювати будь-які  фінансові операції у навчальному закладі та надавати платні освітні послуги, крім тих, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності».

3.3. До 01.12.2017 провести наради з педагогічними працівниками, на яких в обов’язковому порядку довести до відома під розпис даний наказ та вивчити передбачений законодавством порядок отримання благодійних внесків.

3.4.  До 01.12.2017 довести наказ до відома батьків на батьківських зборах.

3.5. До 01.12.2017 розмістити даний наказ на офіційному веб-сайті навчального закладу.

  1. Покласти відповідальність виключно на керівників навчальних закладів за примусовий та незаконний збір коштів у навчальних закладах, який проводиться педагогічними працівники або членами батьківських комітетів.
  2. У випадках порушення цього наказу винних осіб притягувати до дисциплінарної відповідальності та відповідальності, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».
  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. 

Начальник відділу освіти                                                     В.В.Доценко

 

 Інформація про надходження та витрати овочів

(на 01,11,2017 року)

Картопля: отримано 2800 кг, витрачено 712 кг.

Морква: 380 кг — 124 кг.

Цибуля: 380 кг — 83 кг.

Капуста: 720 кг — 285 кг.

буряк: 770 кг — 268 кг.

Шкільний ярмарок «Дари осені 2017″

Отримано коштів — 4416 грн.

Витрачено на благодійну допомогу:

  •  Паненко Олександр (с.Межирич) 1050 грн.
  • Сумська обласна лікарня (гематологічне відділення) — 1000 грн.
  • Губар Вікторія (м.Лебедин) — 2366 грн.

Цільова батьківська допомога на придбання посуду

Отримано коштів 19.085 грн.

Залишок 691 грн.

Використано:

  • кружки металеві 6.000 грн.
  • миски металеві 6.000 грн.
  • стакани 575 грн.
  • тарілки глибокі 1.600 грн.
  • тарілки мілкі 3678 грн.
  • стенд «Куточок харчування» 351 грн.
  • ложки 150 грн.
  • заправка автомобіля 40 грн.

Фінансовий звіт

Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів  № 7

про використання отриманих (бюджет)

коштів станом на 01 листопада 2017 року

  1. Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 53602,49 грн.
  2. Медикаменти та перев’язувальні матеріали – 2443,51 грн.
  3. Продукти харчування – 136948,89 грн.
  4. Оплата послуг (крім комунальних) – 21387,67 грн.
  5. Видатки на відрядження – 4671,28 грн.
  6. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1063869,99 грн.
    • Оплата теплопостачання – 987295,21 грн.
    • Оплата водопостачання та водовідведення – 11875,14 грн.
    • Оплата електроенергії – 64699,64 грн.
  7. Навчання по теплу – 210 грн.
  8. Стипендії – 600 грн.

Лімітна довідка

Про бюджетні асигнування на 2017 рік

Видана Відділом освіти виконкому Лебединської міської ради ЗОШ №7

Помісячні обсяги асигнувань на енергоносії встановлені такі:

місяць Г-кал квт Вода стічні сміття
Січень 44,03 3742 32 32 4
Лютий 45,8 4951 26 26 4
Березень 61,6 2550 44 44 4
Квітень 210,138 2639 37 37 2
Травень 3510 44 44 2
Червень 3307 37 37 4
Липень 1401 22 22 2
Серпень 555 32 32 2
Вересень 3183 32 32 2
Жовтень 64,95 2955 36 36 2
Листопад 96,873 3616 36 36 2
Грудень 152,383 4152 102 102 ЗО
2017 665,774 36561 480 480 32
2016 663,252 36427 480 480 34
2015 663,252 36427 480 і 480 37
2014 672,229 37638 480 480 33,3

 

Благодійні батьківські внески за період з 01.09.2016 року по 01.09.2017 року

Залишок коштів на 01.09. 2016 року: 5142грн. 52 коп.

Здано за період: 79411 грн.00 коп.

Витрачено за період : 67693грн. 55 коп

Залишок коштів: 16859 грн. 97 коп.

  1. Господарські потреби — 10519 грн.66 коп .
  2. Фотопапір : 359 грн. 75 коп.
  3. Будівельні матеріали : 25776грн. 88 коп
  4. Канцелярські товари : 2544 грн. 43 коп.
  5. Медикаменти : 400 грн.55 коп.
  6. Вивіз нечистот : 889 грн. 40 коп.
  7. Каналізаційна труба : 512 грн. 00 коп.
  8. Мишка для комп’ютера : 135 грн. 00 коп
  9. Ремонт комп’ютерної техніки : 4470 грн. 00 коп
  10. Волейбольні м’ячі : 1180 грн. 00 коп
  11. Заправка картриджа : 1455 грн . 00 коп.
  12. Нагородження переможців : 1403 грн. 29 коп.
  13. Ремонт ноутбука : 1950 грн. 00 коп.
  14. Циркулярна пила та її налаштування : 780 грн .00 коп.
  15. Інтернет : 1156 грн.00 коп.
  16. Мітли : 300 грн.00 коп.
  17. Ремонт опалення : 350 грн. 00 коп.
  18. Доставка комп’ютерів : 200 грн.00 коп.
  19. Ялинки : 394 грн. 99 коп.
  20. Посуд : 1120 грн. 00 коп.
  21. Стенди в кабінет : 3830 грн. 00 коп.
  22. За машину в благоустрій : 907 грн. 20 коп.
  23. Замки до дверей : 485 грн. 00 коп.
  24. Двері вхідні металеві: 2755 грн. 60 коп.
  25. Журнали шкільні : 1466 грн. 50 коп.
  26. Лабораторний дослід : 381 грн. 05 коп.
  27. Заправка машин : 1971 грн. 25 коп.