Психологічна служба

ВІЗИТНА КАРТКА

img148

Звоновська Олена Іванівна, практичний психолог-методист

Стаж роботи — 27 років

Основна мета діяльності — пошук оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Її призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

На консультації у психолога ви завжди знайдете:

— увагу;

— конфіденційність;

— необхідну допомогу та підтримку

Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

 

  • ГРАФІК прийому: щоденно 13.00 — 16.00, каб.131

  • ФОРМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ

    Якщо існують  проблеми  зателефонуйте :

    Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон Довіри»                                                  8 800 500 21 80

    Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей       8 800 500 33 50

    Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля в сім’ї  451-5-451

    Міський телефон довіри  2-09-09

    1Шкільна служба розв’язання конфліктів «Порозуміння»– це команда підготовлених старшокласників – посередників (медіаторів), які допомагають своїм ровесникам розв’язувати конфлікти мирним шляхом і працюють над формуванням безпечної атмосфери в навчальному закладі

    111Метою діяльності шкільної служби розв’язання конфліктів «Порозуміння»є сприяння у розв’язанні міжособистісних конфліктних ситуацій та сприяння встановленню позитивної атмосфери в закладі шляхом медіації.

    Завдання  шкільної служби — розв’язання конфліктів «Порозуміння» полягають у

     - сприянні розв’язанню конфліктів, що виникають між учнями;

    — розвитку вміння учнів розв’язувати суперечки конструктивним шляхом;

    — сприянні налагодженню позитивних стосунків між однолітками;

    — сприянні формуванню позитивної атмосфери в учнівських колективах та навчальному закладі в цілому;

    — сприянні зниженню конфліктності та правопорушень у навчальному закладі;

    — профілактиці насильства в учнівському середовищі.

    11Структура шкільної служби розв’язання конфліктів «Порозуміння»

     Координатор Службипрактичний психолог

    Звоновська Олена Іванівна

     Координатор від учнів —  Борулько Анастасія

    Учні –медіатори:

     Даниленко Лілія – 11-А кл.

    Ралкова Карина 11-Б кл.

    Лойченко Марина 8-А кл.

    Шарапова Анастасія 8-А кл.

    Зіброва Єлизавета 8-А кл.

    Єгупова Юлія  8-А кл.

    Демчук Інна 8-Б кл.

    Опара Карина 8-Б кл.

    Цебро Анастасія 8-Б кл.

    Ярошенко Карина8-Б кл.

    1111Якщо існують проблеми!

    Заявки на медіацію проводяться шкільною службою розв’язання Конфліктів «Порозуміння» - кабінет практичного психолога

    щоденно з 10 до 16 години

  • ПСИХОЛОГІЧНІ НОВИНИ

  • Психологічні аспекти створення комфортного освітнього середовища у навчальному закладі
  • Коло «Я — миротворець»
  • Тренінгове заняття 
  • Торгівля людьми як комплексна проблемаВам завжди допоможуть