Психологічна служба

ВІЗИТНА КАРТКА

img148

Звоновська Олена Іванівна, практичний психолог-методист

Стаж роботи — 30 років

Основна мета діяльності — пошук оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників освітнього процесу. Її призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

Шановні учасники освітнього процесу!

Ви завжди можете звернутися за індивідуальними та груповими консультаціями, психологічною діагностикою, профорієнтацією, завітати на цікаві психологічні тренінги.

 Практичний психолог веде прийом учасників освітнього процесу онлайн

Якщо ви відчуваєте напруження, тривогу, відчай, або виникає потреба у спілкуванні звертайтесь:psihologmetodist@gmail.com  

На консультації у психолога ви завжди знайдете:

— увагу;

— конфіденційність;

— необхідну допомогу та підтримку

Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

Принципи діяльності практичного психолога:

– індивідуальний підхід;

– цілісність і наступність;

– професійна компетентність та відповідальність;

– доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг;

– добровільність;

– людиноцентризм та партнерство;

– конфіденційність

— науковість та дотримання норм професійної етики

Функції діяльності практичного психолога:

  • діагностично-прогностична,
  • організаційно-методична,
  • корекційно-розвиткова,
  • консультативна,
  • просвітницько-профілактична,
  • соціально-захисна.

 Психологічні послуги практичного психолога:

  • профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі ;
  • діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  • просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу щодо психологічного благополуччя та психічного здоров′я;
  • надання психологічної допомоги за запитом та/ або відповідно до виявленої потреби в такій допомозі ( психологічне консультування, психологічний супровід, психологічний тренінг, розвивальна діяльність);
  • співпраця з педагогічними працівниками щодо організації ефективної освітньої діяльності та співучасть у створенні, підтримці та розвитку психологічно безпечного освітнього середовища в закладі освіти.

У своїй роботі психолог керується Етичним кодексом психолога, основні принципи якого – це прийняття унікальності і цінності кожної людини, індивідуальний підхід, повага та конфіденційність.

Якщо Ви прагнете краще пізнати себе, покращати свій настрій, у Вас виникли певні труднощі, Вас щось турбує, чи Вас цікавить психологія та багато іншого – звертайтесь за консультацією, та знаходьте відповіді на Ваші питання.

 ГРАФІК прийому: щоденно 13.00 — 16.00, каб.131

  • ФОРМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ

    Якщо існують  проблеми  зателефонуйте :

    Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон Довіри»                                                  0116 111 або 0 800 500 225 

    Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей       8 800 500 33 50

    Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля в сім’ї  451-5-451

    Міський телефон довіри  2-09-09                                                                                                                                                                                           

    Для електронних зверненнь:  psihologmetodist@gmail.com

  • 1Шкільна служба розв’язання конфліктів «Порозуміння»– це команда підготовлених старшокласників – посередників (медіаторів), які допомагають своїм ровесникам розв’язувати конфлікти мирним шляхом і працюють над формуванням безпечної атмосфери в навчальному закладі

    111Метою діяльності шкільної служби розв’язання конфліктів «Порозуміння»є сприяння у розв’язанні міжособистісних конфліктних ситуацій та сприяння встановленню позитивної атмосфери в закладі шляхом медіації.

    Завдання  шкільної служби — розв’язання конфліктів «Порозуміння» полягають у

     - сприянні розв’язанню конфліктів, що виникають між учнями;

    — розвитку вміння учнів розв’язувати суперечки конструктивним шляхом;

    — сприянні налагодженню позитивних стосунків між однолітками;

    — сприянні формуванню позитивної атмосфери в учнівських колективах та навчальному закладі в цілому;

    — сприянні зниженню конфліктності та правопорушень у навчальному закладі;

    — профілактиці насильства в учнівському середовищі.

    11Структура шкільної служби розв’язання конфліктів «Порозуміння»

     Координатор Службипрактичний психолог

    Звоновська Олена Іванівна

     Координатор від учнів — Моренець Марина 9-Акл.

    Учні –медіатори:

    Цебро Анастасія– 11-А кл.

    Карпенко Вікторія 11-А кл.

    Борисенко Олександра 8-Б кл.

    Шульга Андрій 8-Б кл

    Шушман Марія 8-Б кл.

    Тараспольська Лілія  8-Бкл.

    Хвіст Данило 9-Акл.

    Фалько Вадим 8-Б кл.

    Соловей Даша 8-Б кл.

    Ярошенко Анастасія 8-Б кл.

    1111Якщо існують проблеми!

    Заявки на медіацію проводяться шкільною службою розв’язання Конфліктів «Порозуміння» - кабінет практичного психолога

    щоденно з 10 до 16 години

  • ПСИХОЛОГІЧНІ НОВИНИ

  • Психологічні аспекти створення комфортного освітнього середовища у навчальному закладі
  • Коло «Я — миротворець»
  • Тренінгове заняття 
  • Торгівля людьми як комплексна проблемаВам завжди допоможуть

Булінг

Рекомендації класному керівникові у випадку       Рекомендації учням щодо уникнення булінгу       Як в моменти паніки зберігати спокій та рівновагу       Булінг. Памятка для учнів