Математика — королева наук

1     З метою активізації пізнавальної діяльності учнів, підняття інтересу до математичних наук, розвитку інтуїції, кмітливості, творчого потенціалу учнів з 20 по 24 січня 2020 року у школі було проведено тиждень математики та інформатики. Тиждень розпочався виставкою математичних газет, де активну участь взяли учні 5 – 9 класів. Кращою була визнана газета учня 7 – Б класу Режинкова Давіда, але слід відмітити активність учнів 7-Б класу: Черненко Маргарити, Кобзар Дар’ї, Савеки Івана, Тараспольської Ліліії, Алексейчик Олени, Борисенко Олександри.

Учитель математики Кузьменко Л.І. з метою розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, творчої активності, кмітливості, ерудиції та виховання культури спілкування в групах у 5-А класі провела математичний квест «У світі математики». Учні з великим ентузіазмом взялися до виконання завдань та показали гарні обчислювальні навички, здатність мислити в нестандартних умовах, розв’язувати задачі і ребуси, експериментувати.
Короткі історичні відомості із життя відомих математиків підготували учні 9-х класів для зацікавлення математикою, поглиблення та розширення їхніх знань.
Учитель математики Усенко Л. С. з учнями 5-Б класу провела урок-гру «Математична подорож». Активними гравцями були: Попянош М., Хвіст А., Ілляшенко Є. Учні 7 – х класів продемонстрували свої знання і вміння у грі «Поле математичних чудес». Перемогу здобули команда 7-А класу – «Паралелепіпед», а в 7-Б класі – «Медіана». З учнями 6-х класів проведено гру «Математичний бій». Переможцями стали: 6-Б клас – команда «Трикутник», 6-А клас «Знатоки».

Заходи з інформатики, що проводилися учителем інформатики, Дейнеки Т. С., в рамках предметного тижня, були спрямовані на стимулювання активної пізнавальної діяльністі учнів; розвиток пам’яті, логічного мислення, творчих здібностей та розуміння місця комп’ютерних та інформаційних технологій у сучасному житті; формування навичок самостійної діяльності та стійкого інтересу до предмета інформатики; виховування інформаційної культуру учнів, взаємоповагу, почуття відповідальності та любов до інформатики. Учні 6-х класів прийняли участь у Брейн-рингу «Незвичайна інформатика», де показали свої знання і уміння, які вони здобули на уроках інформатики.
Для учнів 5-А класу був проведений інтелектуальний конкурс «Турнір юних інформатиків». Були розіграні конкурси: дуель, майстри пантоміми, склади пазл, засели будинок, в яких учні показали свої теоретичні знання з предмету.
Конкурс ерудитів «Комп’ютерний світ» об‘єднав  учнів 7-х та 9-Б класів. Такі конкурси, як «Розминка», «Фольклорний серпантин», «Вірю – не вірю», «Збери робочий стіл» не залишили байдужими нікого.
Учні 8-б класу переглянули відео «Комп’ютери майбутнього», після якого висловили свої думки щодо актуальності даної теми та обговорили, які комп’ютерні дива існують вже сьогодні. Також був проведений квест «Пошук скарбів» для учнів 10 класу. Учні виконували різноманітні завдання, відсканувавши QR-коди.
Учні 11 класу переглянули відео «Online сексуальне насильство над дітьми (онлайн грумінг)». Після обговорення дійшли висновку, що для них мережа Інтернет — це не просто віртуальна реальність, а повноцінна частина їхнього життя. Проте саме Інтернет все частіше стає джерелом небезпеки, наслідки якої не обмежуються втратою грошей чи особистих паролів у соціальних мережах, а можуть коштувати їм здоров’я та майбутнього.

У рамках проведення математичного тижня учні 5-Б класу взяли участь у Годині коду. Година коду спрямована на те, щоб зацікавити дітей вивчати програмування в ігровій формі. Школярі з цікавістю виконували всі вправи, які були прості та захоплюючі!
Учні 5-В класу грали в гру «Придумай назву», де змогли проявити свою творчість та креативність, придумуючи цікаві назви картинкам.
Таком учні 5-В класу грали у гру «Математичне лото», під час якої показали хороші вміння виконувати дії з мішаними числами.
З метою формування відповідального ставлення до вибору професії учні 10 класу виконували міні-проекти «Моя майбутня професія». Діти аргументовано пояснювали чому професія, яку в вони хотіли вибрати, є актуальною у нашій країні.
Учні 11 класу переглянули відео «Online сексуальне насильство над дітьми». Після перегляду діти дізналися що таке онлайн грумінг, як вберегти себе та що робити, якщо стали жертвою грумінгу.
Підсумком роботи тижня математики стало проведення підсумкової лінійки, яку підготували учні 5-А класу. На лінійці були нагороджені переможці конкурсів та ігор, активні учасники тижня.
Тиждень математики та інформатики сприяв розвитку математичної культури учнів, зацікавленості учнів у вивченні предметів та дав змогу провести цікаве, змістовне і корисне дозвілля.

2 3