Обласний семінар: «Використання хмарних технологій на уроках української мови та літератури».

58373713_2446926012007320_492111309756694528_n   Перспективним напрямом удосконалення системи освіти є впровадження в освітній процес нової інформаційної технології, яка дістала назву хмарні обчислення (Cloud computing). Проблема доцільного й педагогічно виваженого використання хмарних технологій у закладах загальної середньої освіти набула всеукраїнського масштабу завдяки впровадженню національного проекту «Відкритий світ», кінцевою метою якого стало «подолання освітньої нерівності і забезпечення найвищого стандарту освіти у кожному куточку України» за рахунок створення єдиного навчально-інформаційного онлайн простору для вчителів, учнів та їх батьків.


Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 24 квітня відбувся обласний воркшоп «Використання хмарних технологій на уроках української мови та літератури» на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лебединської міської ради. У роботі семінару взяла участь Людмила Діденко, вчитель української мови та літератури.
Учасників заходу привітали Гримайло Т.О., т.в.о. начальника відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради та директор Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лебединської міської ради Прокопченко Н.А., які побажали учасникам семінару плідної та творчої роботи.
Шерстюк Л.М., методист з української мови та літератури навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО (модератор заходу), ознайомила присутніх з метою, завданнями та планом роботи заходу; у виступі закцентувала увагу присутніх на особливостях проведення воркшопу як способу взаємонавчання, можливостях використання хмарних технологій на уроках української мови та літератури для формування ключових компетентностей учнів.
Спікери провели робочі майстерні з упровадження хмарних сервісів у освітній процес:
– Робота з інтерактивною дошкою Padlet https://ru.padlet.com/nataliiarohova/i6ttlyev4u9p . Тренажер для запам’ятовування Quizlet як один з інструментів підготовки учнів до ЗНО (Рогова Н.В., учитель української мови та літератури Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка м.Суми);
– Використання сервісів Web 2.0 (LearningApps i Lino it) на уроках української мови і літератури в умовах сучасної освіти (Лемешко О. А., учитель української мови та літератури Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Конотопської міської ради);
– QR-код як засіб формування когнітивно-комунікативної компетентноті учнів на уроках української мови та літератури (Зазеко О.В., учитель української мови та літератури Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лебединської міської ради);
– Використання програми Plickers для проведення інтерактивного опитування учнів (Панченко Т.М., учитель української мови та літератури Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 26 Сумської міської ради);
– Використання навчальних можливостей відеохостингу YouTube на уроках української мови та літератури (Шеденко Н.В., учитель української мови та літератури Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради).
Підбиття підсумків обласного воркшопу відбулося у вигляді рефлексії та представлення результатів роботи на онлайн-дошці. Учасники заходу відмітили високу інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність, актуальний досвід й особисте переживання. Учителі області на практиці довели, що вчитися впродовж усього життя – це потреба сучасної людини, що потрібно жити в ногу з часом та впроваджувати нові форми роботи з учнями.
Презентація Шерстюк Л.М. додається https://prezi.com/lbtdrjbpkhtr/…
Фото на сторінці https://www.facebook.com/media/set/…