Психологічній супровід інклюзивного навчання у закладі освіти

       «Освітній процес дитини з особливими освітніми потребами набуває конкретики тільки тоді, коли навколо неї гуртуються фахівці, які разом з батьками створюють міждисциплінарну, полісуб’єктну команду психолого-педагогічного супроводу і розпочинають колегіальну роботу в напрямі продумування та реалізації компетентного освітнього маршруту для цієї дитини. Компетентний психолого-педагогічний супровід здійснюється через визначені технології, що мають спрямованість на проектування та впровадження процесів супроводу», зазначено у методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.» .

  Тож чергове березневе засідання методичного об’єднання практичних психологів міста «Психологічній супровід інклюзивного навчання у закладі освіти», яке відбулося у формі методичного воркшопу  на базі Лебединської СШ №7, було присвячено саме роботі з дітьми з с особливими освітніми потребами.

  Метою заходу став обмін досвідом, створення моделей комфортного освітнього середовища у закладі та супроводу дітей з особливими освітніми потребами, роботи команд супроводу в закладі, оновлення та вдосконалення роботи сторінок практичного психолога на сайтах навчальних закладах з даної проблеми.

  Модератором методичної зустрічі виступила завідувач міським методичним кабінетом Л.В. Ковтуненко. Після роботи у творчих міні-групах практичними психологами були ухвалені методичні рекомендації щодо психологічного супроводу інклюзивного навчання у закладі освіти міста.

Л.Ковтуненко, завідуюча ММК