Методичний порадник з географії

       Відповідно до плану роботи комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 12.03.2019 на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Лебединської міської ради відбувся методичний порадник «Підготовка учнів до ЗНО: технологія складання практичних завдань з географії».

Мета заходу – ознайомити вчителів з видами практичних завдань з географії та надати практичні рекомендації щодо використання на уроках та в позаурочний час різноманітних форм практичних завдань з усіх курсів географії.

У заході взяли участь Ковтуненко Л.В., завідуюча міським методичним кабінетом відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради, Римар М.Г, методист міського методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради; учителі географії закладів загальної середньої освіти м. Лебедин, серед яких учителі школи Вязова Т.В. та Вакула Л.І.

Методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Попов В.Д. у своєму виступі розкрив важливість зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів як складової забезпечення якості освіти, проаналізував результати ЗНО-2018 з географії, які отримали випускники закладів загальної середньої освіти Сумщини, зокрема м. Лебедин.

У ході роботи методичного порадника Попов В.Д. ознайомив педагогів з особливостями складання різних форм практичних завдань для підготовки учнів до ЗНО-2019; провів майстер-клас «Розв’язування завдань ЗНО-2018» та практичне заняття з технології складання практичних завдань з використанням контурної карти; продемонстрував можливості використання топографічної карти у забезпеченні практичної складової підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з географії, зосередив увагу вчителів на необхідності застосування картографічного матеріалу у процесі складання задач різного тематичного змісту; розкрив роль практичної складової в тематичному оцінюванні знань учнів у курсі «Загальна географія» за форматом зовнішнього незалежного оцінювання.

За результатами роботи вчителі отримали методичні рекомендації.