ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ДІАЛОГУ РІЗНИХ ПОКОЛІНЬ – УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

    У створенні освітньо-розвивального середовища закладу освіти в умовах упровадження концепції Нової української школи одна із першочергових ролей належить забезпеченню конструктивного діалогу та толерантності серед учнів та дорослих

З метою розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу 13 лютого 2019 року на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний науково-практичний семінар.

Учасники заходу під модеруванням завідувача кафедри психології комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Алли ВОЗНЮК виконували групову роботу у форматі «brainstorming», що сприяла генерації ідей щодо визначення актуальних питань для побудови ефективної співпраці зі всіма суб’єктами освітнього процесу відповідно до таких напрямків: «Розвиток усвідомленого та відповідального батьківства», «Створення виховного простору розвитку особистості учня», «Формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі».

Також у рамках заходу обговорено питання щодо врахування вікових особливостей учня та їх специфіки для створення комфортного освітнього середовища, методи роботи класного керівника для формування навчальної самоефективності підлітка.

Учасники семінару-вчителі школи Алла Бендюг та Інна Лойченко набули нових навичок щодо організації командної роботи та створення безпечного освітнього середовища.

Світлина від Alla Bendyug.  viber image 2019-02-18 , 13.54.28