Обласний семінар у м. Ромни

Обмін досвідом – рушійна сила зростання фахової майстерності учителя, керівника навчальним закладом. 29 квітня адміністрація Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені П.І.Калнишевського запросила заступників директорів з навчально-виховної роботи шкіл області на семінар-практикум з теми «Специфіка функціонування закладів освіти в сучасних умовах розвитку регіонального освітнього середовища», ставлячи за мету розширення знань з питань запровадження та використання в практиці управління загальноосвітніми закладами оптимальних управлінсько — педагогічних технологій, виховного потенціалу навчального закладу. У роботі семінару взяли участь  Безкоровайна О.В. та Судніцина Л.М., заступники директора школи. Гостинну зустріч організували колегам Судьїна В.В., директор Роменської спеціалізованої школи, та її заступники Завадько Т.В., Донецька Л.В., Рак Н.І.  Присутнім запропоновано насичену програму.

Учасників семінару привітала старший викладач кафедри державного управління та педагогічного менеджменту КЗ «Сумський СОІППО» В.В. Перлик, вона побажала плідної праці і висловила сподівання на результативність зустрічі представників навчальних закладів області. З основними пріоритетами розвитку регіонального освітнього середовища, склавши педагогічний портрет закладів освіти м. Ромни, ознайомила Івницька І.О., начальник відділу освіти Роменської міської ради.

Під час методичного вернісажу учасники семінару мали змогу відвідати уроки вчителів школи: урок літературного читання, природознавства у 2 класі, математики у 3 класі, бінарний урок з географії та інформатики у 8 класі, правознавства у 9 класі, англійської мови у 10 класі.

Не залишило байдужими заступників директорів і відкриття фотовиставки «Солдати Перемоги», що особливо схвилювало, адже слово «війна», на жаль, стало зараз досить актуальним.

Презентувала школа і методичні заходи. Відвідавши творчу майстерню Workshop «Використання ігрових методів та прийомів для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови», присутні отримали відповіді на питання :

  • Яким чином навчальна гра мотивує навчальну діяльність?
  • Які вимоги до навчальної гри?
  • Що повинен брати до уваги учитель, використовуючи навчальну гру на уроці?

Методичний полілог «Специфіка функціонування закладів освіти у сучасних умовах розвитку регіонального освітнього середовища» об’єднав однодумців під час обговорення проблеми у єдиному мотиві: школа потребує змін, розвитку, удосконалення і шляхи їх виокреслені. Докласти належних зусиль до їх реалізації – завдання кожного вчителя, а адміністрація повинна створити належні умови для розвитку професіоналізму педагога, що є передумовою успіху.

Емоційну насолоду отримали учасники семінару, побувавши на гостині у шкільному музеї-світлині «Берегиня», не просто завітавши в історичну українську оселю, а стали свідками життя української родини – цього дня сватали дівчину за нелюба.

По завершенню науково – методичного семінару, підвівши підсумки роботи, учасники заходу  виробили методичні рекомендації для впровадження у щоденну діяльність заступника директора школи з навчально-виховної роботи.

Click to enlarge image _MG_6469_result.JPGClick to enlarge image _MG_6469_result.JPG Click to enlarge image _MG_6469_result.JPG    Click to enlarge image _MG_6508_result.JPG