Традиційно на весняних канікулах у закладі проведена педагогічна рада по підведенню підсумків роботи та затвердженню заходів щодо організованого закінчення 2014-2015 навчального року. На засіданні розглянуто і інші нагальні проблеми навчання і виховання учнів закладу. Педагоги активно обговорили прийоми і методи роботи з обдарованими учнями. Зацікавленість учителів викликало питання наступності між початковою та середньою ланкою. Схвильованість і занепокоєння виявили присутні під час розгляду питання екологічного та національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. Практичний психолог звернула увагу на важливість психологічної служби у школі, супровід дітей з групи ризику.
Після тривалого обговорення одноголосно прийнято рішення для подальшого виконання.
2.1. Класним керівникам інформувати батьків про організацію харчування дітей у школі, періодично організовувати обговорення на батьківських зборах питань пов’язаних з харчуванням.
2.2. Заступнику директора школи О.В.Безкоровайній проводити суворий контроль щодо належного стану за харчуванням учнів і роботою шкільної їдальні
2.3. Медичній сестрі Фесенко Н.В. організовувати 1 раз в семестр бесіди з питань дотримання особистої гігієни, профілактики інфекційних хвороб, харчових отруєнь, етики прийому їжі
3.1. Затвердити заходи щодо організованого закінчення 2014-2015 навчального року
4.1. Затвердити рекомендації щодо використання найбільш використовуваних інноваційних технологій навчання
4.2. Завершити роботу над реалізацією науково – методичної проблеми «Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму»
Серпень 2015 року
4.3. Головам методичних об’єднань узагальнити напрацювання з вищеназваної проблеми
До 01.08.2015 року
4.4. Заступнику директора з навчально – виховної роботи О.В.Безкоровайній спланувати та провести науково – практичну конференцію з питання науково-методичної проблеми
Вересень 2015 року
5.1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Бєлєсковій Н.П. тримати на контролі роботу з обдарованими учнями
6.1. Активізувати роботу щодо профілактики дезадаптації у дітей та підлітків
6.2. Поновити роботу Шкільної служби розв’язання конфліктів
7.1. Продовжувати роботу по формуванню екологічної культури особистості
8.1. Неухильно виконувати заходи, спрямовані на виховання національно-патріотичних почуттів учнів
9.1. Прийняти до уваги результати атестації працівників школи у 2014-2015 навчальному році
9.2. Атестувати у наступному навчальному році педагогічних працівників на основі комплексного оцінювання його педагогічної діяльності
10.1. Затвердити заходи щодо ліквідування недоліків, виявлених під час перевірки класного журналу 11 класу