Підсумки інституційного аудиту

ув  ЛЕБЕДИНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ першою в Лебединській міській громаді пройшла інституційний аудит – нову процедуру вивчення діяльності школи, яка прийшла на зміну державній атестації шкіл. Інституційний аудит у закладі освіти тривав з 12 до 20 травня 2021 року.
Зазначимо, що інституційний аудит – це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти вивчають освітні та управлінські процеси. Роботу школи оцінювали за чотирма напрямами: освітнє середовище, система оцінювання учнів, педагогічна діяльність та управлінські процеси.

Важливою частиною аудиту школи було дослідження думки учасників освітнього процесу: що учні та їхні батьки кажуть про якість освіти в їхній школі, якою є думка педагогічних працівників.
«Інституційний аудит має на меті проаналізувати та оцінити якість освітньої діяльності школи та надати закладу рекомендації і підтримку в удосконаленні його роботи. Експерти впродовж двох тижнів спостерігали за освітнім середовищем, за поведінкою та спілкуванням учнів під час перерв, за процесом навчання тощо», — зазначила начальниця управління Державної служби якості освіти у Сумській області Алла РЯБУХА.
Інституційний аудит у закладі освіти проводили представники управління Служби та незалежні експерти:
КОРЖ Тетяна Сергіївна – головна спеціалістка відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Сумській області;
ГУЛАКОВА Інна Миколаївна – головна спеціалістка відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Сумській області;
КАЛЕНИК Михайло Вікторович – доцент кафедри фізики та методики навчання фізики, декан фізико-математичного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка;
ТЕНИЦЬКА Наталія Василівна – учителька англійської мови Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка;
МАЗНА Алла Олексіївна – учителька початкових класів Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23, м. Суми, Сумської області;
ШИШКОВА Галина Григорівна – директорка Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Р.К. Рапія.
Директорка Лебединського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 7 Ірина ХАРЧЕНКО зазначила, що аудит у їхній школі пройшов відкрито, доброзичливо та толерантно. «Експерти вивчили наші управлінські освітні процеси, визначили наші сильні сторони та надали рекомендації щодо усунення слабких аспектів діяльності школи. Ми плануємо розробити свою стратегію розвитку закладу та основні напрями роботи, серед яких — упровадження STEM-технологій, навчання командній роботі та національно-патріотичне виховання», — розповідає Ірина ХАРЧЕНКО.
Рекомендації, надані за результатами проведення інституційного аудиту, не є ультимативними, вони залишають школі право на власний розсуд вирішувати, як будувати свою діяльність після проведення аудиту. Завдяки йому школа зможе врахувати потреби дітей, їхніх батьків, удосконалити ефективність роботи адміністрації школи, надають змогу побачити прогрес у розвитку учнів та педагогів.
Управління Служби висловлює подяку Лебединському міському голові БАКЛИКОВУ Олександру Миколайовичу та начальнику відділу освіти ГРИМАЙЛО Тетяні Олександрівні за створення умов для роботи експертів та спільного розуміння шляхів покращення якості освіти на території громади.
Додатково: загалом Державна служба якості освіти України та її територіальні органи у 2021 році проведуть оцінювання якості освітньої діяльності у 265 закладах освіти України. У Сумській області передбачається проведення інституційного аудиту ще у 12 закладах освіти, із 16 запланованих.

За матеріалами https://www.facebook.com/SumySQEua/posts/550941146275128

а аа ааа уу ууу уууу у ууууу аааа ааааа