Інституційний аудит: день третій

Без названия (1)   24 березня продовжувала роботу експертна група інституційного аудиту. Члени експертної групи оцінювали школу за напрямами: система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників. Вивчаючи педагогічну діяльність педагогічних працівників закладу освіти в умовах дистанційного навчання, експерти відвідали 6 уроків: фізика у 7-А класі, алгебра у 8-А класі, англійська мова у 5,6,9-А, 11класах.

   Демонстрували свою педагогічну майстерність досвідчені і молоді колеги: Казанцев С.М., Кузьменко Л.І., Доценко Н.В., Яненко І.М., Чередніченко Я.В., Бугайченко К.С., які провели уроки у синхронному режимі з дотриманням усіх методичних рекомендацій та санітарних норм.  Варто зазначити, що під час спостереження за навчальними заняттями залучені експерти оцінювали не самого вчителя, структуру уроку чи наявність розроблених ним конспектів, а якість освітньої діяльності всього педагогічного колективу в школі.

Що школа отримує за результатами інституційного аудиту?
За результатами аудиту школа отримує висновки та рекомендації, у яких прописано, що школі вдається добре, а що треба покращити. Важливо, що рекомендації – це практичні поради, як саме школа може покращити свою діяльність. Ці рекомендації не є ультимативними та залишають школі право на власний розсуд вирішувати, як будувати свою діяльність після проведення аудиту. Висновки та рекомендації за підсумками інституційного аудиту є корисним джерелом інформації про школу також для батьків та засновників закладів (місцевої влади). Для останніх рекомендації є дороговказом щодо потреб закладу в додаткових ресурсах та підтримці.

Завдяки аудиту школа зможе врахувати потреби дітей, їх батьків і успішно задовольнити їх, діяти в партнерстві з батьками та громадою, удосконалити ефективність роботи адміністрації школи та побачити прогрес у розвитку своїх учнів, педагогів та школи в цілому. Аудит закладає надійну базу для подальшого розвитку шкіл.