Архив за месяц: Февраль 2022

Тримаймося разом у спокої

Друзі, батьки!!!

У ці складні дні наші діти, в не менш складних обставинах. Вони знаходяться поруч і їм так само страшно, а може навіть більше. Велике прохання, дайте їм можливість трошки відволіктись від новин та обговорень дорослих, включіть їм хоча б на пів годинки українську казку!! Так ви зможете трошки зменшити напругу у дитини і самі відволіктись від новин. За посиланням нижче доступно багато українських аудіо казок, посилання працює на будь якому пристрої, та ми будемо підтримувати роботу, доки буде така можливість: https://pogorelovtales.com/kazky  Поширюйте це посилання серед друзів та знайомих, в кого є діти.

Вітаємо призерів обласного етапу конкурсу-захисту наукових проєктів Сумського територіального відділення МАН України!

274680628_2761071054189603_7585573310093836159_nБорисенко Олександра — секція геоінформаційних систем та дистанційного зондування Землі — ІІ місце ( науковий керівник Вязова Т.В.)!

Читать далее

Порядок дій в екстрених ситуаціях

Читать далее

Урок-тренінг. Словник медіаграмотності.

 зображення_viber_2022-02-23_11-52-38-797    На уроці української мови в 5-А класі (учитель Олена Тараспольська)проведено тренінг «Словник медіаграмотності». Адже уроки української мови та літератури є сучасною платформою для формування медіаграмотної особистості. Водночас використання елементів медіаосвіти сприяє вихованню національно-мовної особистості, надає можливість більш ефективно формувати мовну, комунікативну, мовленнєву та соціокультурну компетенцію в різних сферах і жанрах мовлення, повноцінно застосовувати диференційований особистісно орієнтований та розвивальний підходи, враховуючи психологічні особливості кожного учня.

Вітаємо призерів обласного етапу конкурсу-захисту наукових проєктів Сумського територіального відділення МАН України

зображення_viber_2022-02-23_13-43-11-786       Вітаємо призерів обласного етапу конкурсу-захисту наукових проєктів Сумського територіального відділення МАН України!
Борисенко Олександра — секція геоінформаційних систем та дистанційного зондування Землі — ІІ місце ( науковий керівник Вязова Т.В.)!
Логвиненко Владислав — секція німецької мови — ІІ місце ( науковий керівник Стеблянко М.О.)!
Хрін Аліна — секція української літератури — ІІ місце ( науковий керівник Завора С.М.)!
Бажаємо нашим юним науковцям і керівникам успіхів у подальшій роботі!

Внутрішній аудит щодо впровадження процедур, заснованих на принципах системи НАССР

    Зображення1З метою оцінювання на відповідність вимогам харчового законодавства процедур, заснованих на принципах НАССР,  ефективності їх виконання та дієвості впровадження цих процедур у закладі проведено внутрішній аудит відповідно до рекомендованого переліку питань для проведення операторами ринку самостійної перевірки впровадження процедур, заснованих на принципах системи НАССР у школах, який є уніфікованим актом внутрішнього аудиту впровадження системи НАССР у закладах освіти. За підсумками моніторингу підготовлено довідку.

Читать далее

Як боротися з дезінформацією?

1645618671282  Чи знали ви, що 2020 року, незадовго до офіційного початку пандемії, ВООЗ оголосила «інфодемію»? Кількість фейків в інфопросторі була настільки велика, що це почало становити реальну загрозу. Тож бути медіаграмотним – це бути «щепленим» від «інфодемії».

Читать далее

Перевіряємо історичні факти

274148720_1643198999357648_6302912770024169729_nЕкскурсія — досить поширена форма освітньої роботи з дітьми. Вона забезпечує реалізацію дидактичного принципу зв’язку теорії з практикою і є досить ефективною формою організації освітньої роботи і в цьому відношенні виконує ряд істотних дидактичних функцій:
— за допомогою екскурсій реалізується принцип наочності навчання, оскільки під час їх проведення здобувачі освіти безпосередньо знайомляться з досліджуваними об’єктами та явищами;
— екскурсії дозволяють підвищувати науковість навчання і зміцнювати його зв’язок з життям, з практикою;
— дають можливість поєднати методи і прийоми навчання і наукового дослідження.

Читать далее

Проєкт «My town»

 MyCollages    Реалізація цілей і завдань Нової української школи потребує оновлення та залучення сучасних освітніх технологій. Освітній процес у початковій школі спрямовується на використання особистісно орієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів до навчання кожної дитини. Важливо гармонійно поєднувати навчальну діяльність, у рамках якої формуються базові знання, вміння та навички, з діяльністю творчою, дослідницькою, пов’язану з розвитком індивідуальних задатків учнів, їх пізнавальною активністю, здатністю вирішувати нестандартні завдання.

Читать далее