Архив за месяц: Март 2021

166   Нарешті відбулася онлайн-церемонія привітання переможців і учасників ІІІ Всеукраїнського конкурсу фото та відеоробіт Lime. Go to read. Багато номінацій, багато робіт, хвилювання і … як же приємно чути серед переможців команду Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів #7! ІІІ місце у номінації «Відеороботи команд учнів 9 — 11 класів»! Вітаю, моя командо! Це учениці 9-А класу: Венжега Єлизавета, Боженко Анна, Бурлюк Катерина, Древаль Марина, Міщенко Богдана, Приходько Дар’я. А також учень 1-А класу Кулябка Максим! За звичайних умов життя команду було б запрошено до Київського університету імені Б. Грінченка на нагородження. Але за умов карантину ми чекаємо на поштове відправлення із призами після 15 квітня.
        Початкові класи нашого закладу достойно представив учень 3-А класу Борисенко Роман. Ми вперше брали участь у цьому конкурсі і хоча не отримали перемоги, здобули певний досвід. Вітаємо нашого юного буктюбера! А всім бажаємо частіше відвідувати бібліотеку і більше читати. Бо читати-це модно!
            Організатори дійства акцентували увагу на тому, що учасники подібних конкурсів найбільш реалізуються у подальшому творчому житті. Дійсно, наші випускники — талановиті, креативні, ініціативні! Бажаємо успіхів і наснаги до активного життя!!!
Олена Тараспольська, Алла Бендюг, учителі-координатори
166379182_2546459495650761_4087352403161318555_n   164 1662   1663

Природні фактори здоров’я

  111Здобувачі освіти 5-А класу взяли участь у написанні серії диктантів щодо здорового способу життя. Тож першим став текст на тему «Природні фактори здоров’я». Діти поглибили свої знання про користь загартування. А охочі створили ілюстрації по змісту описаного. ( Учителі: Утка Л.В., Тараспольська О.М.)

Читать далее

Нова форма організації для розвитку пізнавальної активності учнів

16540Лепбук – нова форма організації для розвитку пізнавальної активності учнів і розвитку їхньої самостійності. Це саморобна паперова книжечка з кишеньками, де дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд різноманітний матеріал. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікавий вид спільної діяльності учнів.
Лепбуки допомагають швидко і ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально-ігровий формі. Цей вид роботи можна застосовувати як форму групової роботи, тому що одна дитина за урок не зможе систематизувати матеріал і оформити роботу, а для групи – це посильна робота. Дітям цей вид роботи дуже подобається. У ході роботи з тематичним матеріалом учні проводять спостереження, виконують завдання, вивчають і закріплюють інформацію.
Лепбук «Ми любимо Україну» виготовили на уроці » Я досліджуючи світ» здобувачі освіти 3-А класу

Інституційний аудит: день третій

Без названия (1)   24 березня продовжувала роботу експертна група інституційного аудиту. Члени експертної групи оцінювали школу за напрямами: система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників. Вивчаючи педагогічну діяльність педагогічних працівників закладу освіти в умовах дистанційного навчання, експерти відвідали 6 уроків: фізика у 7-А класі, алгебра у 8-А класі, англійська мова у 5,6,9-А, 11класах.

Читать далее

Другий день інституційного аудиту у закладі

      изоб  Важливою частиною аудиту школи є дослідження думки учасників освітнього процесу (що самі учні та їхні батьки кажуть про якість освіти в їхній школі, якою є думка вчителів). Як експертна група збирає інформацію в закладі з даного питання? Спілкування відбувалося онлайн. Працюючи в закладі, освітні експерти анкетували учителів, учнів, та їхніх батьків,  проводили інтерв’ю з органами учнівського самоврядування.
Нам приємно, що здобувачі освіти були відкритими та емоційними у спілкуванні, помітна була їх гордість за свій заклад.

Зміни в освітньому процесі

Без названияНаказ №78 про зміни темінів проведення весняних канікул  Наказ про роботу закладів освіти в умовах червоного рівня епідеміологічної небезпеки                                                              Наказ №83 призупинення навчання 5-11 класи
Читать далее

Розпочався інституційний аудит у закладі

Без названия Інституційний аудит – це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні та управлінські процеси. Аудит є новою процедурою вивчення діяльності школи, яка прийшла на зміну державній атестації шкіл. Аудит покликаний не карати, а підтримати школи та показати їм, як стати кращими. Це новий формат співпраці на місцевому та національному рівнях, який є запорукою майбутнього вдосконалення української освіти.

Читать далее

Всеукраїнський конкурс фото та відеоробіт «Lime. Go to read!»

      Всеукраїнський конкурс фото та відеоробіт «Lime. Go to read!» – це відкритий творчий захід, що проводиться щороку серед школярів та студентів. Організатором Конкурсу «Lime. Go to read!» є кафедра бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Запрошуємо всіх до бібліотеки!
До вашої уваги відеороботи здобувачів освіти закладу: Борисенко Романа учнів 9-А класу.