Archive Май 9th, 2019

Легкоатлетичні змагання

09 Май, 23:42, by lvlad

Старшокласники взяли участь у змаганнях  з легкоатлетичного бігу, присвячені Дням пам’яті та примирення та Дню перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Лойченко Марина, Кузьменко Дмитро та Запрягайло Ярослав вибороли призові місця.

Вічна пам’ять героям! Вічна слава переможцям!

09 Май, 22:43, by lvlad

 P90508-082329 З кожним днем усе далі від нас священна дата – День Великої Перемоги. Ми відзначаємо це свято як символ радості і скорботи, пам’яті і безсмертя, воїнів, які в ім’я життя і майбутнього власною кров’ю захищали кожний клаптик нашої рідної землі. Давно відгриміли залпи війни… Суворий час Другої світової став надбанням історії. Та хоч би скільки ще минуло часу, доки існуватиме на своїй землі українська нація – у цей день країна вклонятиметься вам, солдати Перемоги.

Державна підсумкова атестація у 4 класі

09 Май, 21:59, by lvlad

         viber image У школі настала відповідальна пора. Учні звітують перед собою і перед державою здобутими знаннями.  Першими складають ДПА четвертокласники. Атестаційна контрольна робота з української мови є інтегрованою і містила завдання на перевірку результатів навчання з української мови і літературного читання. Завдання на перевірку сформованості навички читання, розуміння прочитаного, уміння працювати з текстом, використовуючи визначені програмою літературознавчі поняття; перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь, навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь; побудову зв’язного висловлювання формуються на основі єдиного художнього або науково-художнього тексту. Для перевірки орфографічних і пунктуаційних умінь укладачі контрольної роботи обирали в тексті для читання логічно завершену частину для списування, в якій 25% слів містять вивчені орфограми, і оформлюють її з пропусками цих орфограм. З метою забезпечення умов цілісного сприйняття тексту, який  опрацьовували учні, рекомендували розпочати контрольну роботу з опрацювання частини для списування, а саме: прочитати її і вставити пропущені букви. Далі організовано перевірку навички читання мовчки.

1