Archive → Апрель 24th, 2019
Нова українська школа через призму якості початкової освіти
Моніторинг якості освіти надає нові можливості для пролонгованої педагогіки: освітяни чітко знають над чим працювати для покращення майбутніх освітніх результатів. Тематиці використання результатів моніторингового дослідження читацької та математичної компетентностей для підвищення якості початкової освіти був присвячений «круглий стіл» у комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, що відбувся 23 квітня 2019 року. Захід об’єднав представників Українського центру оцінювання якості освіти, Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти, Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів органів управління освітою, закладів загальної середньої освіти, педагогічних закладів вищої освіти. Школу представляли під час заходу Ніна Бєлєскова, заступник директора з навчально-виховної роботи та Алла Бендюг, учитель першого класу.
Обласна школа майбутнього вчителя -методиста «Власна методична розробка: специфіка та особливості побудови»
Згідно з пунктом 5.2 Типового положення про атестацію педагогічних працівників встановлено, що педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені закладами післядипломної освіти. Питанням специфіки та особливостям побудови власної методичної розробки було присвячено засідання обласної школи майбутнього «учителя методиста» («викладача-методиста», «вихователя-методиста», «керівника-гуртка-методиста», «практичного психолога-методиста»), яке відбулося 23 квітня 2019 року, відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.